AktualizacjeWczesny dostęp

Craft Away! Twórcy poszukują idealnej rozgrywki

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany

Gra jak wiadomo dalej znajduje się w fazie wczesnego dostępu i regularnie ogrywając tą produkcję nie da się nie zauważyć, że twórcy mają pełne ręce roboty. W zaledwie parę tygodni ludzie z Futureplay, już kilkukrotnie drastycznie zmieniali styl rozgrywki ich najnowszego dzieła. Osobiście moim zdaniem niektóre zmiany są na lepsze, niektóre na gorsze, ale na pewno można cieszyć się tym, że gra jest rozwijana w bardzo dynamicznym tempie i nie można się nudzić.

Rozgrywka podczas debiutu we wczesnym dostępie w odróżnieniu od większości clickerów na rynku skupiała się na naszym bohaterze a nie na naszych towarzyszach. To znaczy, że manualne klikanie było o wiele bardziej efektywne niż tak zwane idlowanie.

W pierwszej większej aktualizacji ciężar rozgrywki został diametralnie zmieniony i po przejściu kilku pierwszych poziomów mogliśmy sobie na stałe odpuścić klikanie w ekran i całkowicie liczyć tylko na naszą drużynę. Dodatkowo twórcy całkowicie zniszczyli ekonomię rozgrywki, chociaż to moje osobiste zdanie. Przed aktualizacją bez problemu byłem wstanie ulepszyć mojego głównego bohatera do 600-700 poziomu, po niestety tylko do 250 i to z nie małymi problemami, podobnie było z poziomem piętka do, którego byłem wstanie dojść. Takie zmiany wpłynęły na to, że podczas jednej rozgrywki, ba nawet kilku nie byłem w stanie zebrać materiałów chociaż na jedno ulepszenie. Kolejną ze zmian była częstotliwość wypadania diamentów (płatnej waluty), po przekroczeniu około 100 poziomu zdobywaliśmy je dosłownie na każdym poziomie, ale balans rozgrywki został tak zaburzony, że bez ciągłego wydawania płatnej waluty na ulepszenia nie mieliśmy szans na nawet znikomy progres.


 Craft Away! - Idle Mining Game (Unreleased) – zrzut ekranu
Nasz nemesis

Najnowsza aktualizacja, to w skrócie w moim odczuciu ponowny krok w dobrą stronę. Tak jak i przy poprzedniej aktualizacji całkowicie został przebudowanych interfejs gry, chociaż to tylko zmiany kosmetyczne, mogą cieszyć. Ciężar rozgrywki powrócił do stanu pierwotnego i teraz czuć, że nasze kliknięcia i machanie palcem po ekranie naprawdę coś robi. Częstotliwość wypadania diamentów została drastycznie zmniejszona i tutaj Ci, którzy podobnie jak ja zrobili sobie przerwę przy poprzedniej aktualizacji mogą się czuć trochę oszukani, ale dzięki temu rozgrywka już nie bazuje tak mocno na płatnej walucie (szkoda, że nie grindowałem dalej z zaciśniętymi zębami, miał bym teraz pełno ulepszeń). Jedną z nowości jest też wprowadzenie głównego przeciwnika, złowrogiego doktorka z mackami, chyba coś dla fanów Doktora Octopusa.

Osobiście dodam jeszcze od siebie, że naprawdę liczę, że ta gra okaże się naprawdę dobra i odniesie sukces.

 

Zapraszamy do pobrania:
 

Strona producenta : www.futureplaygames.com
Inne gry producenta w serwisie Google: play.google.com
Inne gry producenta w serwisie Apple: tunes.apple.com


Tagi
Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Close